Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2016 16:15 - Трудното начало
Автор: littletimeforread Категория: Поезия   
Прочетен: 459 Коментари: 0 Гласове:
1



 В сигурни ръце живях. После грабна ме съдбата,
цялата засипа ме със прах
и захвърли ме без мъка,с полъх, с лекота.

Изпускам ласките, които ме държаха,
щом пускат ме на воля да летя,
Попадам на юмрука на Земята,
в тъмнината, в клетката, в тъгата.

Озъртам се, но изход не намирам,
разплаквам се невинно, неразбрано.
И светлина да търся , не откривам,
пак душата си раздирам жално.

Ах, как тъпче ме светът ужасно
и зарива ме надолу в пепелта.
А как опитвам и се боря безотказно,
но надеждата потъва ми в калта .

Поглъща ме без спирка самотата,
и казва ми не можеш, зарежи.
Усещам как присмива се зората,
на момичето със тъжните очи.

Намирам сили и искам и не се предавам,
поемам крачка в този необят.
Наранена, път за бягство си проправям
през жестокия и страшен свят.

Променям се, усмивката прибавям,
Катеря се, вървя към светлината
на лицето маска-щастие поставям
и усещам с голи пръсти топлината.

Момиче, можеш, казвам и успявам,
да стигна там където аз желая.
В живота трябва да се боря и да вярвам
и да мисля и да се надявам, и да мечтая.


Тагове:   начало,   самота,   смелост,   тъга,   сила,


Гласувай:
1



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: littletimeforread
Категория: Поезия
Прочетен: 8032
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930